20101121

yeni yazı..

en son 2008 martta birşeyler eklemişim bloga. o zamandan bu zamana bugünden yarına neler kaldı kalmadı hatırlayamıyorum bile.

artık yazmıyorum eskisi gibi defterlere, köşelere, peçetelere... eskiden ne güzeldi lisedeyken mesela. her bulduğumuz kağıt parçasına birşeyler karalardık, şarkı sözü olur, şiir olur, sesli söyleyemediklerimiz olur. şimdi kağıt parçalarına yazmaktan yoruluyoruz ama yazacak ne çok mecra var. biriktirdiklerimizi paylaşabileceğimiz ne çok alan.. evet paylaşıyoruz belki ama ne kadarı gerçek bilemiyorum..

daha sık yazarım diye umut ediyorum, daha çok paylaşırım bundan sonra. kendime saklamam bugünden yarına kalan birşeyleri.

gerçek düşüncelerimi, nacizene paylaşabilirsek ne ala.. hoşumuza gidenler, gitmeyenleri. mesela ne zamandır en nefret ettiklerim listesi yapmak istiyorum ve en sevdiklerim. en nefret ettiğim şey diye başladığım haşin cümlelerimden sonra düşünüyorum bunu özellikle. o kadar çok mu acaba diye merakımdan. belki bir gün yaparım.

Hiç yorum yok: